Notice: unserialize(): Error at offset 13 of 19 bytes in /home/deg/domains/deg.co.il/public_html/includes/bootstrap.inc on line 566  האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים | ככה לא בונים חווה
האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים
בית | ככה לא בונים חווה

ככה לא בונים חווה

קופי מזור נגד "קדמון ברין" בתערוכת הבנייה הישראלית

כולם כבר מכירים את בעלי חוות מזור: משה בושמיץ,אלי הולצמן וזאב ברין. מה שאולי לא ידוע הוא שלזאב ברין, בעל השטח שעליו בנויה החווה (בחצר האחורית של ביתו), יש גם עסק נוסף: חברת ביתני תערוכות בשם "קדמון-ברין".

בחודשים האחרונים פנתה האגודה נגד ניסויים בבעלי חיים יחד עם עמותת תנו לחיות לחיות ללקוחותיה של "קדמון-ברין", סיפרה להן על קשריה עם חוות מזור וביקשה מהן הבהרות בנוגע להמשך יחסיהן עם "קדמון-ברין". שמחנו לראות שחברות רבות התנערו מקשריהן עם החברה, וחלקן אף פנו אליה וביקשו שיסירו את שמן מרשימת הלקוחות. מספר חברות אף הבהירו שאין בכוונתן להמשיך ולעבוד עם החברה בעתיד.

היום הגיעו פעילי האגודה לפתיחת תערוכת הבניה הישראלית על מנת ליידע בעלי חברות ולקוחות פוטנציאליים על "העסק המלוכלך" של "קדמון-ברין". פעילים מחופשים לקופים חילקו מאות עלוני הסברה לבאי התערוכה, ואנשים רבים הביעו עניין והזדהות. חלקם, שהזדהו כלקוחות החברה, אף הביעו זעזעו והודו לנו על המידע.

המאבק ימשך עד לסגירת החוה - לא נפסיק להאבק בכל מי שמרוויח מדמם של הקופים!
 

ככה לא בונים חווה

ניתן לתרום לאגודה