Notice: unserialize(): Error at offset 13 of 19 bytes in /home/deg/domains/deg.co.il/public_html/includes/bootstrap.inc on line 566  האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים | 30.11.11 חוגגים שנה חדשה ואחרונה במזור- משמרת מחווה לפורטו ריקו
האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים
בית | 30.11.11 חוגגים שנה חדשה ואחרונה במזור- משמרת מחווה לפורטו ריקו

30.11.11 חוגגים שנה חדשה ואחרונה במזור- משמרת מחווה לפורטו ריקו

חגגנו סילבסטר במשמרת מחאה מול חוות מזור במחווה לפורטו ריקו שם פסק ביהמ"ש העליון  (כמו שתי הערכאות שלפניו ) כנגד פתיחה של חוות קופים, וכך דחה את בקשת בעלי חוות מזור להקים חווה במקום. המשמרת גם סימנה את סוף השנה האזרחית ולפיכך הבענו משאלה לשנה טובה יותר של מעורבות, עשייה וסגירתם של כל המקומות בהם בעלי חיים מנוצלים.
 

עידכון אחרון מהמאבק בפורטו – ריקו:

בעלי חוות מזור התחננו בפני בית המשפט העליון בפורטו-ריקו שישקול מחדש את החלטתו (מנובמבר האחרון) שלא לאפשר להם להפעיל את חוות הקופים לניסויים שהם בנו שם, והוא אמר להם "לא!".

זהו, זה המסמר האחרון בארון הקבורה של החווה שהם הקימו, שתוכננה להכיל 4000 קופים שנחטפו מהטבע במאוריציוס ולמכור את תינוקותיהם למעבדות בארה"ב.

למעלה מ-3 מיליון דולר הם השקיעו בהקמת החווה בפורטו-ריקו ובימים אלה הם היו אמורים להכניס לשם את 1000 הקופים החטופים הראשונים. החווה היתה מוכנה עד לרמת "מתקני העשרה" בתוך הכלובים (תמונות בקרוב), ועכשיו היא תימחק לעד.

 

 

 

ניתן לתרום לאגודה